Blog udziewczyn.pl

"Kariblog" ;)

 

 

Kochani,

Niestety prace nad poprawą funkcjonowania bloga wciąż trwają.

Owszem, udało się ograniczyć komentarze spamowe,których na blog trafiało codziennie kilkaset.

Problem z dodawaniem zdjęć trwa nadal.. – może ktoś z Was miał taki problem na platformie WordPress?

Trochę bez sensu było by gdybym dodawała sam tekst,recenzje…

Dlatego póki co zapraszam an mój fanpage,tam wpisy są codziennie :)

https://www.facebook.com/Kariblog/

Link – fanpage – K L I K

19638620-colored-question-marks-Stock-Photo

 

test

 

testoweLOGO UDZIEWCZYN

 

Domowe SPA część 1 – maseczka do twarzy z jajka

 

Część pierwsza długo planowanych wpisów – zaczynam od maseczki z jajka :)

Potrzebne nam będzie: tylko jajko.

Oczywiście jeszcze 2 małe miseczki,woda, waciki, ewentualnie szczoteczka/gąbeczka do mycia twarzy i żel do mycia twarzt/mleczko/pianka..

Na początku oddzielamy żółtko od białka do oobnych mieczek. Następnie ubijamy je widelcem nadal w osobnych miseczkach do powstania piany.

W pierwszej kolejności używamy białka- oczyszczamy nim twarz i pozostawiamy do wyschnięcia- zmywamy ciepłą wodą.

Następnie na twarz nakłądmy żółtko, czekamy do wyschnięcia… spłukujemy ciepłą wodą. Gotowe :)

Teraz możemy się cieszyć piękną skórą ;)

Niestety,coś mi sie obrazki blokują, dodam gdy tylko będzie taka możliwość :(

 

:)

 

Hej! Hej!

Kilka dni temu zakończył się konkurs… aż sama o nim zapomniałam…

Wygrywa zgłoszenie nr 7 – prosze o dane na priv :)

 

Bell – satynowy lakier do paznokci Chrome Mat , 01 – recenzja

 

0042-275x300

W paczuszce z wygranymi kosmetykami od Bell znalazł się ten lakier. Przyznam,że na samym początku podchodziłam do niego bardzo sceptycznie- nie mogłam się przekonać do koloru…

Jednak zaryzykowałam,pomalowałam i… zakochałam się wtym lakierze i jego odcieniu!!!

20160404_124113

20160404_124120

20160404_124133

20160404_124149

20160404_124215

20160404_124232

20160404_124251

20160404_124319

20160404_124330

20160404_124346

Kolor jest po prostu genialny! Jego odcień zmienia się pod kątem padającego światła. Raz widać delikatny, głęboki róż, raz jest to burgund. Raz mieni się pięknymi drobinkami,a innym razem widać genialny mat!

Efekt jest najlepiej widoczny gdy nałożymy 2 wartswy. Idelanie wtedy pokrywa płytkę paznokcia. Pędzelek jest fajnie wyprofilowany dzięki czemu lakier nakłada się bardzo wygodnie. O dziwo udało mi się nie pomalować skórek,choć te ostatnio są w bardzo złym stanie…

Kolejnym ogromnym plusem jest na pewno proces schnięcia, który trwa błyskawicznie, nawet przy 2 warstwach! Przy moich dzieciach paznokcie muszą schnąć na prawdę szybko… ;)

Co do trwałości to byłam mile zaskoczona, gdyż spokojnie może wytrzymać ok 5 dni. Mam zdjęcie,może niezbyt piękne,ale chodzi tutaj o sam efekt.

20160323_123855

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i mogę go polecić z czystym sumieniem :)

 

Wiosna…

 

page4

Takim przełomowym momentem dla mnie jeśli chodzi o wiosnę są zazwyczaj Święta Wielkanocne..

Z racji, że jest już po,czy jest u mnie wiosna? Póki co całkowita przeplatanka pogodowa,ale chyba idzie ku lepszemy, ku wiosnie ;)

Dziś mam dla Was inspiracje ze sklepu MiniMaxi – klik i MiniMaxi – fanpage – klik

Wiem,że niestety nie we wszystkich województwach znajdują się sklepy tej sieci. Ja od siebie mogę dodać,że uwielbiam robić tam zakupy,choć może i część z Was już to wie ;)

Zapraszam !

Slajd1 (1)slajd1

Slajd2 (1)

slajd2

Slajd3 (1)

slajd3

Slajd4

Slajd5

Slajd6 (1)

slajd6

Slajd7 (1)

slajd7

Slajd8

 

Paznokciowe inspiracje by Paula

 

Dziś chce Wam pokazać jakie cudeńka na paznokciach wykonuje moja kuzynka.

Jeśli oczywiście chcecie to zapraszam do polubienia jej fanpage Paula Paznokcie Żelowe i Hybrydy

Na fanpage możecie zobaczyć część z jej prac :) Ja tutaj chciałabym przybliżyć troszeczkę jej twórczość.

Znajome z okolicy zapraszam do skorzystania z jej usług ;)

1a

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Wiosna, wiosna… ach to Ty :) (KONKURS!)

 

Kochani, od dziś mamy wiosnę!

Za co Wy lubicie wiosnę?

Odpowiedz w komentarzu i wygraj ode mnie drobny upominek. Mini zestaw kosmetyków+ bransoletka z perełek z literką “E” może być Twoja :)

IMG_6403

Konkurs trwa od 21.03-11.04.

Ja jestem jego organizatorem i sponsorem upominku.

Po 11.04 wybiorę 1 osobę, która otrzyma ode mnie ten drobny upominek.

Odpowiedź może zawierać dowolną treść (wierz, jedno zdanie- ważne aby była to odpowiedź “za co lubisz wiosnę?”

 

Balea – Żel pod prysznic kokos i nektarynka

 

Jak zdązyłyście zauważyć uwielbiam żele pod prysznic Balea, dziś krótko i na temat przedstawie Wam jeden z nich ;)

IMG_6336

Żel znajduje się w standardowym opakowaniu 300ml. Jeśli kupimy go za granicą (np. Niemcy,ja kupiłam w Czechach (koszt oscyluje w granicach 3-4zł)

Możemy go dostać w sieci drogerii DM, ale również w wielu slepach internetowych,a także stacjonarnie,gdy trafimy na sklep typu “Chemia z Niemiec”. Wiadomo, cena jest wtedy troszkę wyższa biorąc pod uwagę prowizje, koszty przesyłki, jednak wierzcie mi,że warto.

IMG_6338

Zamknięcie typu “klik” powoduje,że produkt nie wydostanie się na zewnątrz. Sama konsystencja żelu jest dość gęsta, kolor pastelowy,żółtawy.  Wizualnie bardzo przypomina nektarynkę z odrobiną kokosu. Jeśli chodzi o sam zapach to również bardziej wyczuwalna jest nektarynka niż kokos.

IMG_6337

Jest to typowy żel pod prysznic, od którego oczekuje tego,aby dobrze mył, ładnie pachniał i dobrze się pieni- spełnia moje wymagania ;)

Skóra po umyciu jeszcze troszkę nim pachnie, a również w łazience po prysznicu utrzymuje się zapach.

Cóż,mogę go polecić dla osób lubiących tego typu kompozycje zapachowe :)

IMG_6335

 

AVON Celebre

 

avon-celebre-00117a

Woda toaletowa Celebre od firmy AVON to jeden z kilku klasyków tej firmy. Sama z resztą pamiętam jak podkradałam go mamie 10 lat temu… ;)

IMG_6375

Właściwie to mogę o nim napisać w samych plusach!

  • bardzo korzystna cena,
  • długotrwały,
  • lekki,delikatny zapach- można używać nawet latem,
  • nie jest duszącym zapachem,
  • uniwersalny zapach-zarówno dla młodszych jak i starszych kobiet,
  • ładne opakowanie,

IMG_6374

Celebre używam dość często – ciężko mi się od nich uwolnić…

IMG_6378

Nuty zapachowe: arbuz, melon, cyklamen, czarna porzeczka, pieprz, biała magnolia, frezja, jaśmin, peonia, cedr, drzewo sandałowe, kora dębu.

IMG_6373

IMG_6379

Cena ok 30zł

 
Licznik odwiedzin

379154

Odwiedziny dzisiaj : 10
Wszystkie odwiedziny : 379154
Odsłony dzisiaj : 37
Wszystkie odsłony : 760274
Użytkownicy on-line : 2

Twoje IP : 54.211.120.181
Data z serwera : 16-12-09

O mnie
Witam wszystkich gości, blogerki :) Jest mi bardzo miło,że gościsz u mnie. Interesuje się modą, kosmetykami... W razie kontaktu prywatnego zapraszam do napisania do mnie maila: karina.celmer@o2.pl
fan box
Get this widget
Merg